۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۱۳۸۷
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: رقیب اصلی کره جنوبی است، اما دو تا بازی قبل از رویارویی با این تیم با نیوزیلند و چین داریم و ابتدا باید آنها را شکست بدهیم.
کد خبر: ۳۵۴۸۲
بررسی وضعیت آخرین ارودی تیم ملی هندبال | اگر قانونی ثبت می‌کنیم، برای همه رشته‌ها باشد!
 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، مجید رحیمی‌زاده در حاشیه تمرین تیم ملی هندبال اظهار داشت: این آخرین اردو در داخل ایران است و قرار شده که قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم. اردوی خوبی داشتیم. 4، 5 نفر را نسبت به اردوی عمان تغییر دادیم تا بازیکنان دیده شوند. برخی نیز آسیب دیدگی جزئی داشتند و رصد می‌کنیم که آیا برطرف شده و می‌توانیم در خدمت داشته باشیم یا نه. بچه‌ها به 60، 70 درصد آمادگی رسیده‌اند و قابل قبول است. به دنبال ایجاد هماهنگی‌ها در دفاع و حمله هستیم تا بتوانیم در مسابقات تدارکاتی این شرایط را داشته باشیم و برای مسابقات نهایی در بحرین تیم خوبی را روانه کنیم.

وی درباره مصدومیت محمدرضا اورعی گفت: ورزش همراه با برخورد است و ما هم نفراتی را داریم که مصدوم هستند. مصدومیت محمدرضا هم در عمان به وجود آمد و اینجا هم کار می‌کنیم، هم مدارا و درمان و کادر پزشکی او را می‌رسانند. فکر نمی‌کنم این آسیب جدی باشد که نتوانیم او را در اختیار داشته باشیم و برطرف می‌شود.

رحیمی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا اورعی به اردوی روسیه می‌رسد یا نه؟ عنوان کرد: هنوز مشخص نیست که اردوی ما کجا برگزار می‌شود، ولی فکر می‌کنم برسد. با فیزیوتراپ که صحبت می‌کردم، گفت که او را می‌رسانند.

سرمربی تیم ملی هندبال درباره دعوت از سعید برخورداری گفت: از او بعد از چند سال دعوت کردیم و به تیم آمده است. سطح لیگ اروپا و اسپانیا مطرح است و او جزو نامزدهای بهترین دروازه‌بان نیم فصل بود. ما از برخورداری دعوت کردیم و ان‌شاءالله بتواند به تیم کمک کند. ضمن اینکه ما دروازه‌بانان خوبی داریم و سعید می‌تواند به این پست کمک بیشتری کند و یک دلگرمی برای تیم باشد.

وی درباره شرایط پوریا نوروزی‌نژاد تصریح کرد: او هم جزئی از تیم است. به دلیل اینکه اکثر ملی‌پوشان از باشگاه‌های رومانی اضافه می‌شوند، بازی‌های لیگ این کشور کمی طول کشیده و بچه‌ها در این بازی‌های تدارکاتی به تیم اضافه می‌شوند و کمک می‌کنند.

رحیمی‌زاده درباره گروه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تمام گروه‌ها سخت هستند. در واقع  در هر گروه دو سه تیم خوب حضور دارند و ما نمی‌توانیم به تیم بد فکر کنیم، چون تیم بد وجود ندارد. همه تیم‌ها با آمادگی کامل می‌آیند، چون انتخابی جهانی است و این مسئله خیلی کار را سخت می‌کند. به هر حال سهمیه قاره آسیا چهار تیم شده و این کار را سخت می‌کند، بنابر این همه با تمام قوا شرکت می‌کنند. ما نمی‌توانیم بگوییم که گروه ما نسبت به سایر گروه‌ها راحت‌تر یا سخت‌تر است. رقیب اصلی کره جنوبی است، اما دو تا بازی قبل از رویارویی با این تیم با نیوزیلند و چین داریم و ابتدا باید آنها را شکست بدهیم. ما همیشه بازی نزدیکی با کره داشته‌ایم و اختلاف دو تیم کم است. اگر بچه‌ها در روز خوبشان باشند، می‌توانیم، موفق باشیم. اگر سرگروه شویم، خیلی به ادامه مسیر کمک می کند.

سرمربی تیم ملی هندبال در پایان پیرامون تبعیض پاداش‌ها بین فوتبال و بقیه رشته‌ها گفت: اگر قرار است یک قانونی باشد که مثلاً تیمی از گروه خودش صعود می‌کند و به دور بعدی می‌رسد، این قوانین باید برای همه یکسان باشد. ما رشته بالاتر یا کمتر نداریم. ارج و قرب هر بازیکن،‌ کادر و تیمی سر جای خودش است و تلاشی که می‌شود، بر هیچکس پوشیده نیست. نهایتاً فکر نمی‌کنم بین عَرَق این بازیکنان با بازیکنان سایر رشته‌ها فرق وجود داشته باشد. ما باید برای همه بازیکنان رشته‌ها احترام قائل باشیم و اگر قانونی ثبت می‌کنیم، برای همه رشته‌ها باشد. به نظرم این یک تبعیض است و باید بازنگری شود.

/تسنیم.

 
برچسب ها: هندبال
ارسال نظر
آخرین اخبار